اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

جنس نازل های مه پاش

نازل ها در یک کارواش دستی خانگی در انواع مختلف طراحی می شوند که متناسب با نوع آلودگی می توان نازل مناسب را انتخاب نمود. آب پس از عبور از پمپ وارد این شلنگ شده و به همین دلیل انتخاب شلنگ مناسب که مقاومت بالایی داشته باشد یکی از ملزومات استفاده از دستگاه کارواش دستی خانگی می باشد. الیاف این برس با نفوذ به داخل ناهمواری ها و پستی و بلندی های سطوح ذکر شده و همچنین پاشش آب پر فشار تمامی آلاینده های انباشته در این بخش ها را بیرون کشیده و نظافت با کیفیت تری را در زمانی کوتاه تر ارائه می دهد. در این پکیج تمامی تجهیزات مورد نیاز مثل لوله، آبپاش و خیلی چیزهای دیگه در داخل این مجموعه وجود دارد. و به دلیل استفاده های بیشتر از حد این پمپ نیازمند قطعات کارواش اینتر پمپ بیشترین استفاده را نصبت به پمپ های دیگر دارد . فهرست تنظیمات برای محصولات بیشتر کلیک کنید. همچنین در تایمر آبیاری خانگی با دو خروجی می توان هر یک از خروجی ها را با تنظیمات مجزا استفاده کرد و ارتباطی با یکدیگر نخواهند داشت.

معمولا جوجه ها در سنین یک تا دو هفتگی به سیستم های آبخوری کوچک و ساده ای نیاز دارند اما رفته رفته ، نیاز است که از سیستمهای مجهز تر استفاده نمایید . هزینه نصب (خرید تجهیزات مورد نیاز نصب و هزینههای عمرانی) بر عهده خریدار است و کارشناسان شرکت برای نصب به صورت رایگان در مدت 4 روز کارواش اتوماتیک را در محل مشتری نصب میکنند. یکی از پارامتر هایی که هنگام خرید بخارشوی صنعتی کارواش باید در نظر داشته باشید فشار دستگاه کارواش بخار می باشد. زیرا زمانی که دمای بخار بالا برود امکان صدمه زدن به قسمت های پلاستیکی و رنگ بدنه ماشین وجود دارد پس هنگام خرید کارواش بخار به میزان فشار آن توجه داشته باشید. یعنی فشار یک دستگاه ۶ بار برابر است با حدود ۸۵ PSI .پس هنگام خرید کارواش بخار در صورت اینکه فشار را بر حسب PSI گفتند متوجه شوید که برابر است با فشار ۶ بار. این قطعه وظیفه کنترل کردن فشار کارواش بخار را برعهده دارد و در صورتی که فشار دستگاه به فشار مد نظر برسد دستور خاموش شدن مشعل را صادر می کند و اجازه نمی دهد فشار از حد مورد مجاز بالاتر برود. این ویژگی ها تاثیر مستقیمی بر قیمت کارواش اتوماتیک دارد.

تجهیزات و دستگاه های اتوماتیک نظافت خودرو به دلیل تنوع در ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردشان، در قیمت های مختلفی ارائه میشوند. نصب سریع و آسان، عملکرد و کارایی بالا، تعمیرات و نگهداری با هزینه بسیار کم و همچنین بازدهی و قابلیت اطمینان بالا از جمله ویژگی های بارز این محصول به شمار می آید. این محصول از مواد عالی و با کیفیت ساخته شده است و اگر موارد نگهداری از آن را اجرا کنید می توانید سالهای سال از آن استفاده نمایید. سر و صدای کم و کیفیت تولید بالا استفاده از این نوع نازل ها را بیشتر مورد توجه قرار می دهد ، به ویژه در محیط های عمومی مانند پارک ها. در صورتی که کارواش بخار با فشار بیشتر از ۶ بار نیز به درد شستشو نخواهد خورد. برای آشنایی بیشتر با مراحل نصب تایمر آبیاری می توانید به مقاله “تایمر هوشمند آبیاری چیست؟

در این مقاله قصد داریم در مورد تایمر دیجیتال آبیاری هر آنچه لازم است بدانید را توضیح دهیم. در چنین شرایطی به منظور برآورد نیاز های نظافتی محیط و خانه و همچنین کاهش زمان لازم برای نظافت استفاده از دستگاه های مکانیزه نظافتی راهکار مناسبی می باشد. یعنی نیاز آبی گل ها یا گیاهان شما متفاوت نیست. آلودگی های داخل خودرو شامل گرد و خاک و مواد جامد و در بعضی موارد مایعات است که جاروبرقی کارواش بدلیل مکندگی بسیار بالایی که دارد از پس این آلودگی ها به خوبی بر می آید و خیال شما راحت باشد که با مکش مایعات برای این نوع جاروبرقی ها مشکلی پیش نمی آید. برس یکی از بخش های دستگاه بوده که تاثیر مستقیم در کیفیت شستشو دارد. اجرای سیستم مه پاش در گلخانه چه مزایایی دارد؟ با توجه به توضیحات یاد شده مشخص می شود که مه پاش مرغداری تا چه اندازه در یک سالن نگهداری مرغ ضروری است. با توجه به کاربری دستگاه می توان درباره تجهیز به بهیرین قطعات و لوازم تصمیم گیری نمود. از این رو با توجه به ساختار این برس به راحتی می توان از آن برای شستشو و نظافت سطوح کف پارکینگ و حیاط، بدنه خودرو، درب های فلزی پارکینگ و ورودی ساختمان ها و همچنین مبلمان فلزی فضای باز استفاده نمود.