اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

جراح پلاستیک


جراح پلاستیک کیست؟

جراح پلاستیک به کسی گفته می شود که پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی، دوره تخصصی جراحی عمومی را به مدت چهار سال گذرانده و پس از آن حداقل سه سال آموزش تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را ببیند. جراح پلاستیک در این سه سال با چندین استاد جراح پلاستیک در انجام جراحی های پلاستیک و زیبایی همکاری می کند تا در نهایت پس از گذراندن دوره تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی، تجربیات و دوره های لازم را کسب کند.

اما امروزه شاهد آن هستیم که افراد زیادی هستند که فوق تخصص جراحی پلاستیک را گذرانده اند و پزشکان عمومی، جراحان عمومی، گوش و حلق و بینی، جراحان فک و صورت و حتی برخی نیز در زمینه های غیر جراحی تخصص دارند. آنها خودشان را به عنوان جراحان پلاستیک و پلاستیک تبلیغ می کنند و بدون مطالعه فوق تخصص جراحی پلاستیک جراحی پلاستیک انجام می دهند. چنین پزشکانی حتی در تبلیغات خود به مهارت واقعی حرفه ای خود اشاره نمی کنند.

تحصیلات تکمیلی جراحی پلاستیک

باید بدانید که در ایران مدرک آکادمیک مانند جراحی پلاستیک و زیبایی، اما مدرک معتبر علمی و دانشگاهی در زمینه جراحی پلاستیک، تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و پزشکانی که در تبلیغات خود از کلمه سوپر استفاده نمی کنند. آنها این مدرک دانشگاهی را ندارند و فقط در یک رشته مرتبط تحصیل کرده اند.

لذا هموطنان باید تفاوت این مقاطع تحصیلی را در نظر بگیرند و با مراجعه به سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران یک جراح پلاستیک واقعی با مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را شناسایی کنند. در سایت رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فهرست انجمن جراحان پلاستیک ایران و متخصصان جراحی پلاستیک و زیبایی کشور منتشر شده است.

جراح پلاستیک چه می کند؟

جراح پلاستیک. نقش یک جراح پلاستیک بسیار گسترده تر از یک جراح پلاستیک است. جراح زیبایی بخش کلی و ملموس کار جراح پلاستیک را انجام می دهد. جراحان زیبایی بر روی ظاهر و زیبایی افراد تمرکز می کنند، اما جراحی پلاستیک علاوه بر بهبود ظاهر طبیعی افراد، برای بازگرداندن ظاهر افراد پس از یک تصادف جدی یا سرطان یا بیماری دیگر استفاده می شود. جراح پلاستیک معمولا تمام قسمت های بدن را بهبود می بخشد و بسیاری از جراحان پلاستیک در یک قسمت از بدن مانند سر و گردن یا بازوها تخصص دارند.

جراحان پلاستیک روی تمام مشکلات ناشی از بیماری های مختلف در قسمت های مختلف بدن کار می کنند، اما در زمینه آن بیماری به اندازه متخصص آن بیماری مجرب نیستند. به همین دلیل است که جراح پلاستیک این کار را با همکاری سایر پزشکان و در قالب یک تیم چند رشته ای انجام می دهد. یک جراح پلاستیک دانش و مهارت های تخصصی مانند نحوه شکل دادن به پیوند پوست یا انجام پیوند فلپ را به دست می آورد. یک جراح پلاستیک همچنین یاد می گیرد که چگونه بافت را از یک قسمت بدن به قسمت دیگر منتقل کند، زخم های پیچیده را مدیریت کند و از مواد قابل کاشت مانند فلز یا پلاستیک استفاده کند.

علاوه بر جراحی پلاستیک، مانند لیفت صورت، جراحی پلاستیک می تواند استخوان های صورت و جمجمه را درمان کند. جراحی پلاستیک شکاف کام و لب را اصلاح می کند، انگشتان قطع شده را پیوند می زند و مشکلات مادرزادی را درمان می کند.

رندر میکروواسکولار توسط جراح پلاستیک

جراحی پلاستیک میکروواسکولار (میکروسرجری) جراحی ظریفی است که در آن جراح پلاستیک از میکروسکوپ و دیواره های اورژانسی نازکتر از موی انسان استفاده می کند. بیمارانی که دچار سوختگی یا جراحات ناشی از ضربه شلاقی شده اند معمولاً باید برای ترمیم نواحی آسیب دیده پوست یا اسکار به جراح پلاستیک مراجعه کنند.

شاخه های مختلف جراحی پلاستیک:

جراحی پلاستیک کودکان

جراحی دست

مشکلات ارثی و مادرزادی مانند شکاف لب و کام، ناهنجاری های صورت و گوش، عیوب سر و صورت، ناهنجاری دست و عوارض پوستی.

بازسازی سینه زنان بعد از سرطان یا به دلیل ناهنجاری های مادرزادی و جراحی زیبایی

حذف یا ترمیم و مدیریت سرطان پوست (سرطانی که از یک قسمت بدن به قسمت دیگر گسترش یافته است)؛

ترمیم آسیب های فیزیکی ناشی از صدمات وارده به صورت و پاها

برداشتن تومور بدخیم و ضایعات پوستی، سرطان سر و گردن و بازسازی سینه

تفاوت جراح پلاستیک و جراح پلاستیک

بسیاری از افراد دو واژه جراح زیبایی و جراح پلاستیک را به جای یکدیگر استفاده می کنند و این به این دلیل است که بسیاری از جراحان پلاستیک بیشتر بر روی جراحی زیبایی تمرکز می کنند. جراح زیبایی و جراح پلاستیک از نظر تخصص دو اصطلاح متفاوت هستند اما در عین حال به هم نزدیک هستند. اگرچه هم جراحان زیبایی و هم جراحان پلاستیک با هدف بهبود وضعیت بدن بیمار کار می کنند، جراحان زیبایی و پلاستیک اهداف متفاوتی را دنبال می کنند و فلسفه های زیربنایی این اهداف به آموزش، تحقیق و نتایج مطلوب بیمار مربوط می شود. در این دو شاخه متفاوت است.

هدف جراحی زیبایی بهبود ظاهر است

تمام روش ها، تکنیک ها و اصول جراحی زیبایی با هدف بهبود ظاهر بدن بیمار انجام می شود. یکی از اهداف این شاخه بهبود زیبایی، تقارن و استحکام بدن است. جراحی زیبایی را می توان در هر قسمت از سر، گردن و بدن انجام داد. جراحی زیبایی صورت و بدن اختیاری است و نواحی مورد استفاده قبل از جراحی زیبایی عملکرد مناسب خود را داشتند و این جراحی برای اهداف زیبایی انجام می شد.

جراحی زیبایی اهداف زیر را دنبال می کند:

ایمپلنت سینه، کوچک کردن و لیفت سینه

کانتورینگ صورت، از جمله برجسته کردن عمل بینی، چانه و گونه ها

جوانسازی پوست شامل لیفت ابرو، پلک، گردن و صورت، بوتاکس و تزریق

متخصص جراحی پلاستیک

متخصصان فوق تخصص جراحی پلاستیک علاوه بر زیباسازی و اصلاح عیوب بدن، بر بازگرداندن ظاهر و بازگرداندن عملکرد طبیعی تمرکز می کنند. جراحی پلاستیک شاخه خاصی از جراحی است که هدف آن بازسازی عیوب ناشی از بیماری های مادرزادی، زخم ها، سوختگی ها و بیماری های صورت و بدن فرد است. هدف جراح پلاستیک بهبود عملکرد قسمت های مختلف بدن است و این نوع جراحی صورت و بدن برای بازسازی این قسمت ها انجام می شود.

جراحی زیبایی برای زیبایی صورت و بدن انجام می شود و بیماران قطعا به دنبال تغییر مثبت در سطح زیبایی و جذابیت چهره و اندام خود هستند و تمام هزینه ها و دردسرهایی که به همراه دارند برای همین منظور است. به همین دلیل برای جراحی زیبایی باید به متخصص جراحی پلاستیک که مهارت و توانایی بالایی در جراحی دارد به خصوص در زمینه زیبایی و تعادل صورت و بدن مراجعه کنند تا در حین و بعد از عمل جراحی انجام شود. آنجا باش. هیچ مشکلی از نظر کارایی، سلامت و زیبایی برای بیمار ایجاد نشود.

ویژگی های بهترین جراحان پلاستیک

فایل های آموزشی

سوابق تحصیلی جراح پلاستیک مهم ترین و مطمئن ترین گزینه برای انتخاب است. متخصصانی که تحصیلات عالی مرتبط با جراحی را در پیشرفته ترین دانشگاه های داخل و خارج از کشور گذرانده اند می توانند کاملا مورد اعتماد بیماران باشند. شما می توانید سوابق تحصیلی هر جراح پلاستیک را در پروفایل شخصی وی مطالعه کنید تا بتوانید جراح مجرب و علم مدرن جراحی زیبایی را انتخاب کنید.

خطای بسیار کم در جراحی های قبلی

در کارنامه جراحی یک جراح ماهر و با تجربه هیچ گاه خطاهای آشکار و فاحشی وجود ندارد. مطمئناً مدارک خوب مدرسه و تجربه بالا اجازه نمی دهد یک متخصص اشتباه پزشکی انجام دهد. علاوه بر این، اخلاق پزشکی به پزشک اجازه نمی دهد از درخواست بیمار برای جراحی کم هزینه یا نامناسب درخواستی بیمار صرف نظر کند و این موضوع باعث کاهش چشمگیر خطاهای جراحی می شود.

توجه به خصوصیات بیمار و وضعیت او

در جلسه مشاوره بیمار با پزشک، بیمار می تواند با سطح تخصص و دلسوزی پزشک آشنا شود. یک پزشک متعهد و دلسوز در مورد احساسات بیمار، نیازهای بیمار و آنچه که با شرایط فیزیکی و ساختار صورت بیمار مناسب است با بیمار صحبت می کند و بهترین حالت ذهنی بیمار را در رابطه با نتایج جراحی ایجاد می کند.

مهارت جراح بینی

انرژی بالای زیبایی

او به تکنیک های جراحی آشنایی دارد

آشنایی کامل با ساختار بدن و صورت و درک فیزیولوژی

درک کامل آناتومی سه بعدی

تجربه، تجربه و تجربه

مشاهده منبع: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-جراحی-پلاستیک-صورت-در-شیراز

پلاگین بسیار ساده کپچا وردپرس جلوگیری از هرزنامه


یک افزونه ضد هرزنامه وردپرس واقعا ساده CAPTCHA یکی از مهم ترین افزونه های هر سایت وردپرسی است، نداشتن این نوع افزونه ها می تواند اسپم سایت شما را افزایش دهد. پلاگین CAPTCHA واقعا ساده یکی از انواعی است که شما سفارش می دهید. برای جلوگیری از ارسال نظرات رباط؛ می توانید هرزنامه را در وب سایت خود ثبت کنید. استفاده از این افزونه بسیار آسان است. من محمد سلاشوری در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی ویژگی های افزونه می پردازم. .در انتظار..

پلاگین کپچا واقعا ساده

همانطور که از نام این افزونه وردپرس مشخص است، کار با آن بسیار آسان است و این سادگی در سطح امنیتی سایت شما نیز صدق می کند. در این صفحه افزونه، برچسب های مرتبط وجود دارد. مشکل این است که "این افزونه نمی تواند یک سایت را ذخیره کند." به شرط شما، می توانید برای امنیت بیشتر از افزونه های دیگر استفاده کنید"

پلاگین کپچای ساده چگونه کار می کند

این افزونه بسیار ساده است و برخلاف بسیاری از راه حل های دیگر PHP CAPTCHA، از توابع PHP و خواندن کد استفاده نمی کند، بلکه آنها را به عنوان یک فایل موقت ذخیره می کند. این به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد تداخل با سایر کدها یا افزونه ها از آن استفاده کنید.

در این افزونه زمانی که CAPTCHA ایجاد می شود دو فایل برای آن ساخته می شود. یکی یک فایل تصویری CAPTCHA و دیگری یک فایل متنی است که پاسخ صحیح CAPTCHA را ذخیره می کند.

هر دو فایل دارای هدر یکسان هستند (به طور پیش فرض) (به مثال زیر مراجعه کنید)

به عنوان مثال "a7hk3ux8p.png" و "a7hk3ux8p.txt". در این مورد و مثالی دیگر، وقتی پاسخ دهنده در پاسخ به تصویر "a7hk3ux8p.png" به "K5GF" پاسخ می دهد، در واقع Simple CAPTCHA هش "K5GF" را محاسبه کرده و آن را با هش ذخیره شده و "a7hk3ux8p.txt" مقایسه می کند. اگر هر دو مطابقت داشته باشند، پاسخ صحیح تایید می شود.

چگونه یک پلاگین CAPTCHA واقعا ساده راه اندازی کنیم

لطفا توجه داشته باشید که قبل از نصب و فعال سازی هر افزونه وردپرس، یک نسخه پشتیبان کامل از سایت و فایل های پایگاه داده خود تهیه کنید

ابتدا باید افزونه را دانلود کرده و در وردپرس خود نصب کرده و آن را فعال کنید.

سپس برای پیکربندی افزونه باید از منوی تنظیمات (مانند تصویر) به گزینه Easy CAPTCHA بروید.

با انتخاب این گزینه وارد صفحه تنظیمات این افزونه می شوید

خب همانطور که می بینید در کنار این منو گزینه هایی وجود دارد که به شما امکان استفاده از کد کپچا را در بخش های مختلف می دهد مانند: صفحه ورود (بخشی از سایت که کاربر باید وارد آن شود)، صفحه ثبت نام، قسمت نظرات. رمز عبور را فراموش کرده اید

همانطور که در تصویر بالا می بینید، سه حالت برای انتخاب وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که یکی از حالت هایی را انتخاب و فعال کنید که مناسب شما و اتصال شماست.

گزینه اول Hidden است

این گزینه کد کپچای گیرنده واقعی را پنهان می کند و به دستوراتی برای پیوندها نیاز دارد.

گزینه دوم ساده است

این گزینه به شما این امکان را می دهد که الگو (تصویر کپچا) را برای کاربر و تخفیف اجباری کنید که بهترین گزینه و پیشنهاد ما برای شماست، زیرا کدهای فایل های داخلی سایت شما را فراخوانی می کند و نیاز دارد که سایت شما به آن متصل نباشد. https. ://www.google.com/recaptcha و بسیار سریعتر کار خواهد کرد.

گزینه سوم recaptcha است

این گزینه به شما این امکان را می دهد که از سایت Google Captcha با آدرس ذکر شده در قالب ها استفاده کنید، با انتخاب این گزینه می توانید دو کد SITE KEY و SECRET KEY را از Google Captcha دریافت کرده و در کادر قرار دهید تا تصویر کپچا برای سایت شما فعال شود. .

برای استفاده از افزونه فرم تماس

همانطور که می دانید افزونه های وردپرس متن باز هستند و توسط توسعه دهندگان قابل ویرایش هستند. می توانید از این افزونه به همراه فرم تماس خود (فرم تماس 7) استفاده کنید. به روش های زیر توجه کنید:

ابتدا یک مثال از یک کلاس Captcha بسیار ساده ایجاد کنید:

$captcha_instance = ny ReallySimpleCaptcha();

شما می توانید متغیر تصادفی را به دلخواه تغییر دهید.

// رنگ پس زمینه تصویر CAPTCHA را به سیاه تغییر دهید

$captcha_instance->bg = آرایه(0, 0, 0);

کلمات تصادفی برای CAPTCHA ایجاد کنید.

$palavra = $captcha_instance->generate_random_word();

یک فایل تصویری و یک فایل متنی مربوطه را در یک دایرکتوری موقت ایجاد کنید.

$prefix = mt_rand();

$captcha_instance->generate_image($prefix, $word);

سپس یک عکس به مخاطب نشان دهید و پاسخ دهید و صحت پاسخ را بررسی کنید.

$correct = $captcha_instance->చెక్( $prefix, $the_answer_from_respondent );

اگر درست است، ادامه دهید. در غیر این صورت، پاسخ دهنده را مسدود کنید - زیرا به نظر انسانی نمی رسد.

و در نهایت تصاویر و تصاویر موقت را حذف کنید، زیرا دیگر استفاده نمی شوند.

$capcha_instance->exclude($prefix);

امیدواریم این آموزش و آشنایی با افزونه وردپرس برای شما کاربر گرامی سایت بلاگتون مفید واقع شود. برای راهنمایی بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/really-simple-captcha-pl/