اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

پلاگین بسیار ساده کپچا وردپرس جلوگیری از هرزنامه


یک افزونه ضد هرزنامه وردپرس واقعا ساده CAPTCHA یکی از مهم ترین افزونه های هر سایت وردپرسی است، نداشتن این نوع افزونه ها می تواند اسپم سایت شما را افزایش دهد. پلاگین CAPTCHA واقعا ساده یکی از انواعی است که شما سفارش می دهید. برای جلوگیری از ارسال نظرات رباط؛ می توانید هرزنامه را در وب سایت خود ثبت کنید. استفاده از این افزونه بسیار آسان است. من محمد سلاشوری در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی ویژگی های افزونه می پردازم. .در انتظار..

پلاگین کپچا واقعا ساده

همانطور که از نام این افزونه وردپرس مشخص است، کار با آن بسیار آسان است و این سادگی در سطح امنیتی سایت شما نیز صدق می کند. در این صفحه افزونه، برچسب های مرتبط وجود دارد. مشکل این است که "این افزونه نمی تواند یک سایت را ذخیره کند." به شرط شما، می توانید برای امنیت بیشتر از افزونه های دیگر استفاده کنید"

پلاگین کپچای ساده چگونه کار می کند

این افزونه بسیار ساده است و برخلاف بسیاری از راه حل های دیگر PHP CAPTCHA، از توابع PHP و خواندن کد استفاده نمی کند، بلکه آنها را به عنوان یک فایل موقت ذخیره می کند. این به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد تداخل با سایر کدها یا افزونه ها از آن استفاده کنید.

در این افزونه زمانی که CAPTCHA ایجاد می شود دو فایل برای آن ساخته می شود. یکی یک فایل تصویری CAPTCHA و دیگری یک فایل متنی است که پاسخ صحیح CAPTCHA را ذخیره می کند.

هر دو فایل دارای هدر یکسان هستند (به طور پیش فرض) (به مثال زیر مراجعه کنید)

به عنوان مثال "a7hk3ux8p.png" و "a7hk3ux8p.txt". در این مورد و مثالی دیگر، وقتی پاسخ دهنده در پاسخ به تصویر "a7hk3ux8p.png" به "K5GF" پاسخ می دهد، در واقع Simple CAPTCHA هش "K5GF" را محاسبه کرده و آن را با هش ذخیره شده و "a7hk3ux8p.txt" مقایسه می کند. اگر هر دو مطابقت داشته باشند، پاسخ صحیح تایید می شود.

چگونه یک پلاگین CAPTCHA واقعا ساده راه اندازی کنیم

لطفا توجه داشته باشید که قبل از نصب و فعال سازی هر افزونه وردپرس، یک نسخه پشتیبان کامل از سایت و فایل های پایگاه داده خود تهیه کنید

ابتدا باید افزونه را دانلود کرده و در وردپرس خود نصب کرده و آن را فعال کنید.

سپس برای پیکربندی افزونه باید از منوی تنظیمات (مانند تصویر) به گزینه Easy CAPTCHA بروید.

با انتخاب این گزینه وارد صفحه تنظیمات این افزونه می شوید

خب همانطور که می بینید در کنار این منو گزینه هایی وجود دارد که به شما امکان استفاده از کد کپچا را در بخش های مختلف می دهد مانند: صفحه ورود (بخشی از سایت که کاربر باید وارد آن شود)، صفحه ثبت نام، قسمت نظرات. رمز عبور را فراموش کرده اید

همانطور که در تصویر بالا می بینید، سه حالت برای انتخاب وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که یکی از حالت هایی را انتخاب و فعال کنید که مناسب شما و اتصال شماست.

گزینه اول Hidden است

این گزینه کد کپچای گیرنده واقعی را پنهان می کند و به دستوراتی برای پیوندها نیاز دارد.

گزینه دوم ساده است

این گزینه به شما این امکان را می دهد که الگو (تصویر کپچا) را برای کاربر و تخفیف اجباری کنید که بهترین گزینه و پیشنهاد ما برای شماست، زیرا کدهای فایل های داخلی سایت شما را فراخوانی می کند و نیاز دارد که سایت شما به آن متصل نباشد. https. ://www.google.com/recaptcha و بسیار سریعتر کار خواهد کرد.

گزینه سوم recaptcha است

این گزینه به شما این امکان را می دهد که از سایت Google Captcha با آدرس ذکر شده در قالب ها استفاده کنید، با انتخاب این گزینه می توانید دو کد SITE KEY و SECRET KEY را از Google Captcha دریافت کرده و در کادر قرار دهید تا تصویر کپچا برای سایت شما فعال شود. .

برای استفاده از افزونه فرم تماس

همانطور که می دانید افزونه های وردپرس متن باز هستند و توسط توسعه دهندگان قابل ویرایش هستند. می توانید از این افزونه به همراه فرم تماس خود (فرم تماس 7) استفاده کنید. به روش های زیر توجه کنید:

ابتدا یک مثال از یک کلاس Captcha بسیار ساده ایجاد کنید:

$captcha_instance = ny ReallySimpleCaptcha();

شما می توانید متغیر تصادفی را به دلخواه تغییر دهید.

// رنگ پس زمینه تصویر CAPTCHA را به سیاه تغییر دهید

$captcha_instance->bg = آرایه(0, 0, 0);

کلمات تصادفی برای CAPTCHA ایجاد کنید.

$palavra = $captcha_instance->generate_random_word();

یک فایل تصویری و یک فایل متنی مربوطه را در یک دایرکتوری موقت ایجاد کنید.

$prefix = mt_rand();

$captcha_instance->generate_image($prefix, $word);

سپس یک عکس به مخاطب نشان دهید و پاسخ دهید و صحت پاسخ را بررسی کنید.

$correct = $captcha_instance->చెక్( $prefix, $the_answer_from_respondent );

اگر درست است، ادامه دهید. در غیر این صورت، پاسخ دهنده را مسدود کنید - زیرا به نظر انسانی نمی رسد.

و در نهایت تصاویر و تصاویر موقت را حذف کنید، زیرا دیگر استفاده نمی شوند.

$capcha_instance->exclude($prefix);

امیدواریم این آموزش و آشنایی با افزونه وردپرس برای شما کاربر گرامی سایت بلاگتون مفید واقع شود. برای راهنمایی بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/really-simple-captcha-pl/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد