اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

راهنما قیمت ردیاب خودرو !


اما نکتهای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بلافاصله بعد از به سرقت رفتن خودرویتان اطلاعات نرمافزار را در اختیار پلیس قرار دهید تا شانس سریعتر پیدا شدن خودروی شما بیشتر شود. میخواستم بپرسم محدوده آنتن دهی این ردیاب چقدره؟ قیمت انواع ردیاب و تجهیزات امنیتی اتومبیل ها معمولا بالا است. ردیاب ارزان قیمت خودرو IR69 در دو مدل پایه و سفارشی موجود است. قیمت ردیاب خودرو به نسبت تایم ماندگاری شارژ متفاوت است. دیگر فواید این ردیاب عبارت است از : قابل حمل بودن، وجود باتری داخلی و توانایی ذخیرهی شارژ و شارژ مجدد، وجود آنتن داخلی و دقت بالا در ردیابی و حاقیت آهنربایی قوی که باعث میشود ردیاب حتی در بدترین شرایط هم از ماشین کنده نشود. ردیاب شخصی پرسنلی چقدر شارژ نگه میدارد؟ هزینه 20 تاش چقدر میشه با تخفیف؟ مدت ارسال کالا چقدر طول میکشد ? جی پی اس کوچک شخصی برای شما گزینه بسیار مناسبی است و در طول مسیری که انتن دهی دارد فعالیت ردیابی انسان را انجام میدهد.



این ردیاب خودرو دارای آهنربایی بسیار قوی می باشد که به یکی از بخش ها می چسبد و بدون این که مشکلی برای آن پیش بیاد کار خود را انجام می دهد. همچنین از طریق اس ام اس و اپلیکیشن ردیابی را انجام دهید. از جمله امکانات ردیاب سگ قابلیت geofence هست که میتوانید موقعیت حیوان را تعیین کنید و در صورت خارج شدن از موقعیت الارم برایتان میاید. سلام میشه به صورت همزمان شنود کرد و موقعیت را بررسی کرد ؟ ایا میشه همزمان هم شنود کرد و هم ردیابی شخص؟ ذخیره اطلاعات و داده ها به این صورت، این امکان را به فرد میدهد که بتواند به شکل همزمان با حرکت مورد متصل به ردیاب و با استفاده از نرم افزار مسیریاب جی پی اس، مسیر را زیرنظر گرفته و یا بعدها مسیر حرکت آن را آنالیز کند. یکی از دستگاه های هوشمند و پیشرفته حفاظتی خودرو دزدگیر ماجیکار است که در نوع خود بینظیر می باشد، اما مثل هر وسیله دیگری گاهی احتیاج به تعمیر دارد که با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر دزدگیر ماجیکار تهران میتوان اشکالات آن را به راحتی و در کمترین زمان ممکن رفع نمود، زیرا تکنسینهای این مراکز دارای دانش و تبحر در تعمیر انواع برندهای دزدگیر به خصوص ماجیکار می باشند.https://behtarinbarbari.ir/radyabeman/



ردیاب کوچک ماشین با داشتن سنسورهای پیشرفته و سیستم هشدار و اطلاعرسانی سریع، بهمحض آنکه ماشین شما در معرض سرقت قرار بگیرد شما را مطلع میکند. بله این مدل ردیاب نوع پیشرفته تر و به روز تر همون مدل IR150 هست که تصویرش توی صفحه هست. و این دستگاه ها موقعیت ماشین ها را لحظه به لحظه به سامانه شما ارسال میکنند و شما در سامانه که یک نقشه دارد میتوانید موقعیت لحظه ای ماشین ها را ببینید . فرض کنید شما صاحب یک شرکت حمل و نقل هستید و می خواهید ببینید ماشین های شرکت کجا هستند بر روی هر ماشین یک دستگاه ردیاب نصب میکنید. در آغاز این راه با تمرکز بر روی وسایلنقلیهی شخصی در تلاشیم تا با کیفیت و استاندارد بالای محصولات و خدمات خود، سطح بالایی از اطمینان را در میان کاربران به وجود بیاوریم. اکثر ردیاب ها سیم کارت خور هستند و برای راه اندازی آنها نیاز به تهیه سیم کارت خواهید داشت. اگر فراموش کردید در ماشین را قفل کنید، صدای هشدار دزدگیر به شما یادآوری می کند. امروزه دزدگیر خودرو دیگر نمی تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران باشد. این مدل ردیاب مغناطیسی فقط برای استفاده در خودرو نمی باشد و می توان در مصرف شخصی و به عنوان ردیاب شخصی نیست از آن استفاده نمود ولی عملکرد خوب خود را بیش تر در خودرو ها نشان خواهد داد.



این ردیاب می تونه این کارو بکنه؟ ردیاب های شخصی مناسب برای افرادی می باشد که خطرهای بسیار زیادی می تواند آنها را تهدید کند و شما می توانید این وسیله را بر لبه کمربند، مچ دست و سایر لوازم شخصی وصل و نصب کنید. بله این ردیاب مجهز به آهنرباست. این ویژگی کاربردی به مالکین خودرو کمک میکند تا در هر ساعت از شبانه روز مراقب امنیت وسیله نقلیه خود باشند. برد در نظرگرفته شده برای این ردیاب نامحدود است. IR690 یکی از کوچک ترین انواع ردیاب هاست که در در حال حاضر در بازار حضور وجود دارد. بسیار بی کیفیت و به درد نخوره و قابل استفاده نیست و الان نمیدونم باهاش چیکار کنم اصلا و کسی هم حاضر نیست ازم بخرش. در حالیکه تنها شرکت روپتلا به این مسئله توجه کرده است. این ردیاب بسیار سبک و یکی از کاربردی ترین محصولات برای استفاده سالمندان است. هر یک از ردیاب ها با توجه به نوع کاربردی که برای شان در نظر گرفته می شود دارای امکانات متفاوتی هم هستند. دستگاهی کوچک که اندازه ۳ تا ۵ سانتی متری دارد و وزنی ۲۰ تا ۱۰۰ گرم دارد زمانی که به همراه شخصی یا وسیله ایی حمل شود؛ مکان جغرافیایی آنر ا به وسیله سنسور GPS پیدا می کند و لحظه به لحظه به سیستم مرکزی مخابره می کند.

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد