اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

راهنمای خرید کفپوش خودرو


اگر قصد خرید خودرو دارید، اگر خودرو دارید اما فضای پای داخل آن راحت نیست و اگر می خواهید با انتخاب زیرپایی مناسب، فضای داخلی مجلل و تمیزی داشته باشید، این مقاله خرید کفپوش خودرو را از دست ندهید. .

انواع کفپوش خودرو

کف لاستیکی

کفپوش های لاستیکی معمولاً در یک یا حداقل دو سایز تهیه می شوند و برای تمامی خودروها کاربرد دارند.

وزن در انتخاب کفپوش بسیار مهم است و وزن بیشتر از حرکت آن زیر پای سوارکار جلوگیری می کند. نکته دیگر طرح و شیارهای کف است که اگر طرحی با شیارهای زیاد و کوچک داشته باشد تمیز کردن آن سخت می شود.

کف فرش شده

این کفپوش ها مخصوص اکثر ماشین ها طراحی شده اند و فرش ماشین پسند است. نحوه بست در انتخاب این کفپوش ها اهمیت دارد. در برخی مدل ها از چسب پارچه در زیر زمین استفاده می شود که برای جلوگیری از حرکت آن نصب می شود.

اما بدی کفپوش استفاده از آن در فصل بارندگی است که علاوه بر جذب آب در هنگام خیس شدن نیز بوی خوبی خواهد داشت.

کف قالبی در سراسر اتاق

این نوع کف که معمولاً در زیر خودرو و زیر صندلی ها قرار می گیرد، جدای از نصب سخت، شکل غیر معمولی نیز دارد، اما به دلیل اینکه آب و ذرات به داخل نمی رسند، بسیار موثر است. زیر ماشین

تخته ژله ای

این نوع زیرانداز یکی از مدل های باکیفیت است که ماندگاری بالایی دارد. این شکل کف خودرو را نیز می پوشاند و به راحتی لیز نمی خورد این کفپوش ها از نفوذ مایعات به کف خودرو جلوگیری می کند. این مدل زیرپایی قابل شستشو بوده و مانند مدل های دیگر تمیز می شود.

Letlapa la reeds (وینیل)

کفپوش حصیری از وینیل ساخته شده و دوام بیشتری نسبت به کفپوش لاستیکی دارد. این مدل کف به دلیل برجستگی کوچکی که در قسمت پشتی آن وجود دارد، به خوبی روی کف خودرو قرار می گیرد که از لیز خوردن جلوگیری می کند.

این نوع کف پوش ها به راحتی در دسترس هستند و می توانید به راحتی آن ها را برای ماشین خود خریداری کنید. انواع مختلفی از این کفپوش ها برای وسایل نقلیه مختلف طراحی شده است.

کف تخت (منحنی)

این مدل کفپوش در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. این مدل های کف پوش به راحتی آب و گل را از پای شما جذب می کنند و در نتیجه سایر قسمت های وسیله نقلیه شما کثیف نمی شوند.

این مدل کفپوش انعطاف پذیر است و به همین دلیل به راحتی در خودرو نصب می شود. شاید در نگاه اول این پلان شما را به یاد طبقات مقابل درهای ورودی ساختمان ها بیاندازد!

کف سه بعدی

کفپوش های سه بعدی در گریدهای مختلف با مواد پلاستیکی و چرمی برای تمامی خودروها موجود می باشد. نکته منحصر به فرد این کفپوش ها، دیوار بلند آن است که از نفوذ آب به کف خودرو جلوگیری می کند و ظاهری زیبا به خودروی شما می بخشد. .

الگوهای پلاستیکی خیلی زیبا نخواهند بود، اما دوام بیشتری دارند و در برابر سایش مقاوم هستند. الگوهای چرم بسیار زیباتر هستند و در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای هستند که می‌توانند با تودوزی خودرو هماهنگ شوند. کفپوش های چرمی سه بعدی از کیفیت های مختلف چرم تولید می شوند و علاوه بر چرم دارای لایه داخلی متفاوتی نیز هستند و از پلاستیک مرغوب و انعطاف پذیر استفاده شده است که در دراز مدت کیفیت بهتری خواهد داشت و شکل خود را حفظ می کند.

کفپوش خودرو را می توان بر اساس اعداد در دسته بندی جداگانه قرار داد که در ادامه به آن می پردازیم.

کفپوش های یک تکه: این کفپوش ها که به کاورهای پرس نیز معروف هستند به صورت یک تکه بر روی کف خودرو شما نصب می شوند و برای نصب آن ها نیاز به یک متخصص دارید تا صندلی های داخل خودرو را جدا کرده و محفظه را باز کند. آنها را از روی داشبورد به قالیچه منتقل کرد.

طبقات چند قسمتی: این کفپوش ها شامل طبقات معمولی و سه بعدی می باشند که به راحتی در هر زمان و مکانی قابل نصب و برداشتن هستند، قطعات واقعی هستند و هر قسمت در محل مورد نیاز قرار می گیرد.

مزایای استفاده از کفپوش خودرو

کف در پایین ترین قسمت فضای داخلی خودرو قرار می گیرد و زیبایی اتاق خودرو را تا حد امکان به طور موثر ایفا می کند.

استایل ماشین

از آسیب دیدن کفپوش خودرو جلوگیری کنید

نظافت خودرو را ساده کنید

مانند فرش در خانه عمل می کند و علاوه بر زیبایی کابین، کثیف نمی شود (وقتی آن را از ماشین جدا می کنید به راحتی شسته می شود).

تمیز کردن کف کابین خودرو را آسان می کند. بیشتر زباله ها در فرش جمع می شوند.

کفپوش خودرو از ورود گرد و غبار و زباله های مختلف به کف خودرو جلوگیری می کند.

اگر ضد آب باشند از نفوذ مایعات جلوگیری می کنند و اگر جاذب باشند با جذب آن ها باعث کاهش نفوذ آب به کف اصلی خودرو می شوند.

ویژگی های بهترین کفپوش خودرو

بهترین کفپوش های خودرو ویژگی های زیادی دارند، اما شاید مهمترین آنها عبارتند از:

ظرفیت جذب آب بالا و عدم انتقال آب به قسمت های زیرین خودرو و سایر قسمت ها.

انعطاف پذیری مناسب داشته باشید.

نصب آسان.

بلند است و به راحتی تمیز می شود.

باید ضد گرد و غبار باشد

زیبا و دارای رنگ های مختلف

همانطور که می دانید امروزه کف پوش های خودروهای متعددی در بازار وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه یا مدل ماشین خود از آنها استفاده کنید. بهترین کفپوش ها جدا از اینکه زیبایی ماشین شما را دوچندان می کند، در تمیز نگه داشتن ماشین شما تاثیر بسزایی دارد.

نکات مهم هنگام خرید کفپوش خودرو

اولین نکته در خرید کفپوش برای خودرو توجه به نوع آن است یعنی از بین دو مدل یک تکه یا چند تکه یکی را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

در انتخاب کفپوش باید به دو نکته توجه کرد: یکی روش چیدمان و دیگری قابلیت تمیز کنندگی آسان این محصول.

به سایز این محصول زیبا و محافظ برای پوشش کف خودرو دقت کنید. برای این کار دو گزینه برای انتخاب کفپوش مناسب و ایده آل در اندازه دارید: ابتدا کفپوش مناسب با مدل وسیله نقلیه خود را به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید و به طرح خود اضافه کنید. راه دیگر استفاده از کفپوش های یونیورسال است که در واقع برای همه خودروها مناسب است، به خصوص با برش دادن لبه های تشک ها متناسب با اندازه داخلی خودروی شما.

پوشش های کف معمولاً از چرم، چرم مصنوعی، لاستیک، پلاستیک، نمد و فرش طراحی، تولید و عرضه می شوند. چه کمکی می تواند به شما دوستان عزیز در این زمینه کمک کند، توجه به پارامترهایی مانند: مقاومت در برابر آب، مقاومت بالای محصول در برابر فشار و سایش، روش شستشوی آسان که زیر پدال خودرو نمی لغزد و همچنین قابل قبولی است. و محصول متعادل از نظر نرمی و سختی.

اینکه کف خودرو شما چه رنگی دارد، با رنگ سایر قسمت های داخلی مانند صندلی، کنسول وسط و داشبورد خودرو چه جور در می آید، نظر و سلیقه شما خریدار گرامی است.

بهتر است به سراغ محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش بروید. یک شرکت تا زمانی که از کیفیت آن مطمئن نباشد هرگز کیفیت خود را تضمین نمی کند. پس داشتن گارانتی می تواند دلیل بر کیفیت بالای محصول باشد.

در واقع کف قیمت خودرو با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای ذکر شده در این مقاله تعیین می شود. با این حال، به یاد داشته باشید که کفپوش شما باید چسبندگی خوبی به کف ماشین داشته باشد و باعث سر خوردن پاهای شما به خصوص زیر پای راننده نشود!

مطالعه از رفرنس: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/سایپا-چادر-خودرو/چادر-کوییک/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد