اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

بررسی پرینترهای HP


برند پرینتر HP یکی از برندهای معروف در صنعت چاپ است. این محصول در دنیای تجهیزات و ابزار اداری بسیار مهم است.

این محصول یکی از لوازم جانبی در ماشین های اداری است که متن و طرح های تولید شده توسط کامپیوتر را روی کاغذ چاپ می کند.

دلیل نامگذاری این دستگاه به زبان فارسی ساده با نام انگلیسی این محصول یعنی چاپگر می باشد. یک کامپیوتر

این چاپگر به دلیل کاربردهایی که دارد به عنوان یک ابزار مهم در هر سیستم اداری محسوب می شود. در مورد اینکه قرار است از این نوع دستگاه ها چه استفاده ای کنیم، باید بگویم که این چاپگر چقدر خوب است.

به یاد داشته باشید، ما 4 چاپگر رنگی داریم. رسوب های مختلف روی هر یک از این دستگاه ها تعیین می کند که چاپ شما با کدام کد رنگ اجرا شود. از رنگ‌های چاپ تک رنگ مشکی گرفته تا دنیای رنگ‌هایی که فقط با مخزن‌های 4 رنگ این دستگاه‌ها در دسترس هستند.

پرینتر لیزری اچ پی

برند اچ پی یکی از محبوب ترین برندها در دنیای تجهیزات و ماشین آلات دیجیتال و اداری است. اگر از گروه افرادی هستید که با انواع کامپیوتر و لپ تاپ و یا ماشین آلات و محصولات اداری مانند چاپگر آشنایی دارند، نام HP را می شناسید.

این نوع چاپگرها انواع چاپ های رنگی، لیزری، سیاه و سفید را ارائه می دهند. بنابراین اگر به یک چاپگر باکیفیت و قابل اعتماد نیاز دارید، ما برند HP را توصیه می کنیم.

با استفاده از این محصول دیگر نگران نداشتن تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر این محصول و تامین قطعات آسیب دیده این محصول نخواهید بود. برند اچ پی با تولید پرینترهای لیزری، جوهر افشان و ماتریس نقطه ای توانسته گام بزرگی در صنعت چاپ بردارد. در این مقاله با ویژگی های چاپگر اچ پی آشنا می شویم.

انواع پرینترهای اچ پی

پرینترهای لیزری

اگر بخواهیم بهترین انواع پرینترهای اچ پی آوافرهنگ را به شما معرفی کنیم می توان به پرینترهای لیزری اشاره کرد که از نظر قیمت و کیفیت بسیار گران هستند.

این دستگاه به دلیل کیفیت چاپ سیاه و سفید یکی از بهترین ها برای کارهایی به حساب می آید که شما را مجبور به چاپ روزانه تراکت و بروشور می کند.

از نظر کارایی، اگر در گروهی با حجم کاری سنگین هستید و به سرعت چاپ سریع نیاز دارید، این نوع چاپگرها بهترین گزینه هستند. به یاد داشته باشید که چاپگرهای لیزری در چاپ متن با فونت های کوچک و بزرگ عالی هستند. << خرید پرینتر لیزری >>

حجم زیاد کار تحویلی از پرینترهای لیزری به دلیل ظرفیت بالای کاغذ چاپ شده روی این دستگاه است. این ویژگی به شما امکان می دهد تعداد زیادی صفحه را در یک زمان معین چاپ کنید. کیفیت این محصول برای ادارات و شرکت ها ایده آل است.

چاپگر جوهرافشان hp

پرینترهای جوهرافشان نوعی چاپگر HP هستند. بدون شک زمانی که به دنبال ویژگی های مختلف در یک چاپگر هستید، این چاپگر باید انتخاب شما باشد. کارتریج های مورد استفاده در این نوع دستگاه ها مایع و دانه ای می باشد. رنگ بندی آن شامل یک رنگ مشکی و یک کیت سه رنگ است. رنگ های این کیت شامل آبی، قرمز و زرد به عنوان رنگ های اصلی می باشد.

اگر به دنبال چاپگری برای چاپ گرافیک و عکس هستید، اولین گزینه ای که برای کار خود انتخاب می کنید باید استفاده از چاپگر جوهر افشان باشد.

این نوع چاپگر برای چاپ نمودار و تصاویر رنگی بسیار مناسب بوده و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد. این نوع پرینتر در مقایسه با سایر پرینترها به ویژه پرینترهای لیزری صدای کمتری در محیط ایجاد می کند و آلودگی صوتی کمتری ایجاد می کند.

پرینتر ماتریس نقطه ای اچ پی

نوع دیگری از برند چاپگر HP است که بسیار تخصصی و مورد استفاده است. این نوع چاپگر در دفاتر خدماتی و بانک ها کاربرد فراوانی دارد.

از این نوع چاپگر برای چاپ رسید و اقلام خاص استفاده می شود. در نتیجه نمی توان از آن در خانه استفاده کرد. در چاپگر ماتریس نقطه‌ای، وقتی پین‌ها به نوار جوهر برخورد می‌کنند، کاراکترها تولید می‌شوند.

اگر بخواهیم در مورد خروجی چنین چاپگرهایی صحبت کنیم، این چاپگرها کیفیت بالایی ندارند. پس به خاطر داشته باشید که اگر به دنبال کیفیت چاپ هستید، این نوع چاپگر بهترین گزینه است.

خروجی این گونه چاپگرها اکثراً کیفیت پایینی دارد. چاپ فرم های چند صفحه ای از ویژگی های بارز این دستگاه ها می باشد. قابلیتی که در چاپگرهای لیزری و جوهرافشان یافت نمی شود. یک چاپگر ماتریس نقطه ای نویز بیشتری نسبت به سایر چاپگرها دارد.

ویژگی های برند پرینتر HP

این نوع چاپگرها از بدنه های بسیار محکم و محکمی ساخته می شوند.

بر اساس کیفیت نوشته، یکی از بهترین نویسندگان است.

در چاپ این نوع چاپگر از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

آنها نتایج کار خود را تاکنون بر اساس تجربه کاربری نشان داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد