اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

فروشگاه قطعات تیکوما



لوازم یدکی خودرو برای حفظ سلامت خودرو ضروری است. وقتی صاحب یک ماشین هستید، طبیعی است که بخواهید آن را در شرایط خوبی نگه دارید. تلاش برای روشن نگه داشتن خودرو می تواند با تعمیر و نگهداری معمول انجام شود و بسیاری از قطعات خودرو باید به طور مرتب تعویض شوند.

قطعات ماشین باید دائما تعمیر و نگهداری شوند. با این کار می توان از آسیب های مختلف به قطعات خودرو جلوگیری کرد. اگر خودرو را در شرایط مناسب نگهداری کنید و به سلامت قطعات یدکی آن توجه کنید، خودرو سالم و بادوام می ماند.

انواع لوازم یدکی خودرو

انواع لوازم جانبی خودرو لوازمی هستند که دارای قسمت های مختلف خودرو هستند که هر کدام کارکرد خاصی دارند. قطعات خودرو انواع مختلفی دارد. همه خودروها از این قطعات استفاده می کنند. بنابراین، آنها نیز بسیار متفاوت هستند.

فروشگاه قطعات تیکوما

قطعات خودرو مطمئناً کاربردهای خود را دارند، اما سیستم‌هایی وجود دارند که به قطعات دیگر وابسته هستند. حداقل چند نوع از قطعات خودرو وجود دارد که دانستن و یادگیری سیستم عامل آنها بسیار مهم است.

لوازم یدکی اصلی خودرو

Origin Equipment Manufacturer یا OEM اصطلاحی است که یک محصول اصلی را توصیف می کند. محصولات اصیل معمولا کیفیت خوبی دارند و انواع زیادی از محصولات اصیل را می توان در صنعت خودرو پیدا کرد. محصولات طبیعی اغلب توسط سازنده اصلی یا سایر شرکت های ذکر شده توسط سازنده تولید می شوند. خودروها وسایل نقلیه اولیه با صدها قطعه خودرو هستند.

همه انواع قطعات خودرو توسط سازنده طراحی یا تولید نمی شوند، بنابراین انواع زیادی از قطعات خودرو وجود دارد که از خارج از کشور تهیه می شوند، اما همچنان توسط سازنده خودرو انتخاب می شوند. اگرچه شرکت های دیگر این کار را انجام می دهند، اما قطعات تولید شده همچنان اصل هستند زیرا مطابق با استانداردهای مورد استفاده سازنده تولید می شوند.

قطعات یدکی خودروهای سایر سازندگان

قطعات یدکی خودروهای تولید شده توسط غیرتولیدکنندگان از نوع تولیدکنندگان قطعات یدکی در یک بخش خاص است و بنابراین برای نیازهای عادی خودرو تولید نمی شود.

شرکت های غیر تولیدی شرکت هایی هستند که قطعات خودرو را برای سرگرمی، سفارشی سازی، مسابقه و اهداف مختلف دیگر تولید می کنند. حتی سازندگان قطعات غیرخودرو نیز می توانند به سفارش مشتریان بسازند.

قطعات خودروهای غیرسازنده معمولاً ربطی به سازنده خودرو ندارند، اما معمولاً قبل از تولید قطعات به غیر تولیدکنندگان مجوز می دهند.

قطعات غیر تولید کننده می توانند به خوبی نتایج سازنده یا بهتر از قطعات خودرو OEM باشند.

قطعات یدکی خودرو چانگان

ماموریت چانگان ایجاد خودروهایی است که مردم می خواهند و نیاز دارند. چانگان با تولید خودروهای خوب، ایمن، شیک و مقرون به صرفه، تجارت بسیاری از مشتریان راضی و شهرت بسیاری از کارمندان را به دست آورد.

طی شش سال گذشته، چانگان نزدیک به 80 میلیون یوان به کمپ فناوری کمک کرده است که به جوانان در مورد صنعت خودرو و آخرین فناوری آن آموزش می دهد.

بخش های مالی چانگان عبارتند از:

قطعات یدکی چانگان مربوط به چراغ ها عبارتند از: چراغ چانگان راست و جلو، چراغ خطر چپ و راست، چراغ مه شکن جلو، چراغ مه شکن عقب، چراغ چانگان و غیره.

قطعات یدکی خودرو چانگان مرتبط با بدنه و ایمنی شامل ایربگ و ایربگ چانگان، آینه سمت راست و چپ خودرو چانگان، دستگیره درب بیرونی و داخلی خودرو چانگان و ... می باشد.

قطعات خودرو چانگان مربوط به سپر شامل: سپر جلو چانگان، سپر عقب چانگان، براکت سپر جلو، گلگیر چپ و راست چانگان، سپر جلو و عقب چانگان و ... می باشد.

قطعات یدکی خودروهای اچ سی کراس

لوازم جانبی خودرو HC Cross شامل موارد زیر است:

لوازم یدکی خودرو HC Cross شامل چراغ ها شامل: چراغ های جلو چپ و راست HC Cross، چراغ های خطر HC Cross، چراغ های مه شکن جلو و عقب HC Cross، چراغ های راهنما و ... می باشد.

بدنه HC Cross و قطعات یدکی مرتبط با ایمنی عبارتند از: ایربگ HC Cross و ایربگ HC Cross، آینه های سمت راست و چپ و غیره.

قطعات ویژه مربوط به خودروهای HC Cross عبارتند از: سپر جلوی HC Cross و سپر عقب HC Cross، براکت های سپر HC Cross، گلگیرهای چپ و راست HC Cross و غیره.


لوازم یدکی خودرو لیفا


محصولات تعمیر خودرو لیفان عبارتند از:

قطعات خودرو مربوط به چراغ لیفان عبارتند از: چراغ های جلو و خطر لیفان، چراغ خطر گلگیر، چراغ مه شکن جلو و عقب لیفان، چراغ راهنما، چراغ راهنما آینه و ....

قطعات یدکی خودرو لیفان مربوط به بدنه و ایمنی خودرو عبارتند از: کولر گازی لیفان و هوای لیفان، آینه سمت چپ و راست خودرو لیفان و ...

قطعات یدکی مربوط به سپر جلو لیفان شامل: سپر جلو لیفان و سپر عقب لیفان، براکت سپر جلو و عقب، جلو پنجره لیفان، سپر جلو و عقب لیفان و ... می باشد.

لوازم یدکی تویوتا

قطعات یدکی تویوتا عبارتند از:

قطعات مرتبط با روشنایی تویوتا عبارتند از: چراغ های جلو و خطر تویوتا، چراغ های خطر دوربین جلو، چراغ های خطر شیشه جلو لیفان، چراغ های مه شکن جلو و عقب تویوتا، چراغ های تویوتا، چراغ های راهنما آینه و غیره.

قطعات یدکی مربوط به بدنه و ایمنی خودرو تویوتا عبارتند از: کیسه هوا و ایربگ تویوتا، آینه چپ و راست خودرو تویوتا، فیس لیفت لندکروز، دستگیره درب خودرو تویوتا و غیره.

قطعات یدکی خودرو تویوتا مربوط به سپر این خودرو شامل سپر جلو و سپر عقب تویوتا، براکت سپر جلو و سپر عقب تویوتا، توری سپر جلو، براکت سپر جلو و براکت سپر عقب تویوتا و ... می باشد.

شکل 7

اخرین حرف

بهترین راه برای خرید قطعات خودرو، انتخاب یک شرکت معتبر است. فروشگاه تیکوما به لطف سال ها تجربه و هزاران مشتری راضی یکی از پیشروترین فروشگاه های اینترنتی خودرو با آدرس اینترنتی ticoma.ir می باشد. خودتان ببینید و از خدمات و قیمت های عالی ما شگفت زده خواهید شد.

بیشتر بخوانید: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1382059-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%A7

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد