اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

کارتون جدیدی که امسال باید تماشا کنیم [به روز رسانی 2023]


هر ساله عناوین جدیدی از انیمیشن های شگفت انگیز و جالب در سراسر جهان شناخته می شوند و اگر نام کارتون های جدید سال 2023 را نمی دانید در این قسمت قصد داریم اسامی بهترین انیمیشن های این انیمیشن جدید را به شما معرفی کنیم. سال . با ما همراه باشید تا ۷ کارتون جذاب سال ۲۰۲۳ را در قسمت پایانی این مقاله معرفی کنیم:

کارتون ها را به صورت رایگان تماشا کنید

1 - عناصر

داستان جذاب انیمیشن Elemental در دنیایی آغاز می شود که چهار عنصر آب، خاک، باد و آتش در کنار هم زندگی می کنند. این جهان یک قانون بسیار مهم دارد: عناصر را نمی توان با یکدیگر ترکیب کرد. داستان زمانی آغاز می شود که «امبر» با مشکل بزرگی مواجه شود. او برخلاف میل خود مجبور شد مدیریت فروشگاه خانوادگی آنها را بر عهده بگیرد. امبر در یکی از شلوغ ترین روزهای کارش به زیرزمین فروشگاه رفت و متوجه نشتی لوله آب شد. وحشتناک ترین چیز این است که در همان زمان، "وید" افسر پزشکی ساختمان ظاهر می شود و اکنون مشکلات آمبر لحظه به لحظه بیشتر می شود. وید مجبور شد مغازه را ببندد اما امبر از او خواست چند روز به او فرصت دهد. در طی این چند روز، امبر و وید با هم کار خواهند کرد و بخش های جدیدی از زندگی سایر عناصر دنیای خود را کشف خواهند کرد.

- مرد عنکبوتی: در سراسر جهان

مایلز، جدیدترین مرد عنکبوتی روی زمین، یک سال بزرگ شده است و اکنون می تواند قدرت های خود را از طریق ماجراجویی های انیمیشنی مرد عنکبوتی در مرد عنکبوتی کنترل کند. بزرگترین چالشی که مرد عنکبوتی در حال حاضر در مرد عنکبوتی با آن مواجه است، ایجاد تعادل بین زندگی عادی خود و زندگی مرد عنکبوتی است. البته یک اشتباه ساده مایلز و ورود او به دنیای عنکبوت ها کار را برای او سخت تر خواهد کرد. او با یک اشتباه ساده در دنیای عنکبوتی فاجعه ای ایجاد می کند که می تواند تمام عنکبوت های دنیا را نابود کند و با این شرایط باید بتواند شرایط را با بقیه مرد عنکبوتی که نمی کند کنار بیاید. خیلی دوستش دارم برگرد به حالت خیلی قبلی! فکر می‌کنید مل نوجوان می‌تواند به تنهایی از پس آن بربیاید یا به کمک سایر دستیاران مرد عنکبوتی نیاز دارد؟

3 - فیلم Super Mario Bros.

در انیمیشن Super Mario Brothers یکی از شخصیت های جدید ماریو و برادرش لوئیجی را خواهید دید. ماریو و لوئیجی بلافاصله وارد دایره جادویی شدند و راه خود را از هم جدا کردند. ماریو به پادشاهی قارچ که توسط شاهزاده اسکرو اداره می شود می پیوندد. البته در این بین خبری از لوئیجی نیست و ماریو مشکوک است که Bowser شیطان صفت لوئیجی را زندانی کرده است! در این شرایط، ماریو و پرنس هلو اکنون باید ماموریت جدیدی را آغاز کنند و لوئیجی را از دست Bowser نجات دهند!

4- فندق شکن و فلوت جادویی

در روز کریسمس، ماری جوان با چالش جدیدی روبرو می شود و یکی از شرورترین و ثروتمندترین مردان از او می خواهد که با او ازدواج کند. ماری پر از خشم و عصبانیت به اتاقش برگشت و کلیدهای کوچکی را که در دستانش بود به گوشه ای پرت کرد. آن شب اتفاق عجیبی می افتد و ماری مثل عروسک های کودکی اش کوچک می شود! در این مدت متوجه می شود که مهره یک عروسک معمولی نیست، بلکه شاهزاده جورج است که با جادو تبدیل به عروسک شده است. در این شرایط شاهزاده جورج از مری کمک می خواهد تا بتوانند زمین گل را از دست موش شیطانی نجات دهند! بنابراین، اگر مطمئن نیستید که در ادامه چیست، بهتر است در اسرع وقت انیمیشن فندق شکن و فلوت جادویی را تماشا کنید!

5- مومیایی

شاید تا به حال فکر کنید که مومیایی ها فقط در یک محفظه مخصوص می نشینند و هیچ کاری انجام نمی دهند. خب در این صورت پیشنهاد می کنیم انیمیشن مومیایی ها را تماشا کنید تا اشتباه خود را پاک کنید! داستان این کارتون معروف از آنجا شروع می شود که یک باستان شناس شیطان صفت حلقه جادویی را از مصر برمی دارد و حالا سه مومیایی عجیب از قلب دنیای باستان مصر به دنیای مدرن نیویورک آمده اند تا حلقه ازدواج جادویی شاهزاده نفر را برگردانند. . !

6 - باب اسفنجی به منطقه جزر و مد می دهد

انیمیشن باب اسفنجی شلوار مربعی جنبه هیجان انگیز و شگفت انگیز جزیره بیکینی باتم را به بینندگان نشان می دهد. در این کارتون مهیج و جدید، خانواده پاتریک باید با مشکلات پدربزرگ، باب اسفنجی برای رسیدگی به مشکلات موجود، آقای کرابس برای حل مشکلات رستوران و خیلی سریع با یک روند فوق العاده تلاش کنند. وضعیت جزیره مرموز را حل کنید و با خیال راحت به ابتدا بازگردید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد