اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

جاب آفر ترکیه


ویزای کار ترکیه به معنای داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای خارجی است. به همین دلیل مهاجرت نیروی کار به کشورهای دیگر دشوار نخواهد بود و یک فرآیند یک ساله است. برای دریافت پیشنهاد شغلی ابتدا باید موقعیت شغلی پیدا کنید و سپس پیشنهاد شغلی دریافت کنید.

Job Offer به معنای پیشنهاد کار است. به این ترتیب شرکت خارجی درخواست کار رسمی و قانونی را برای متقاضی ارسال می کند. به طور کلی باید توجه داشت که از طریق پیشنهاد شغلی، فرد می تواند راحت تر و سریعتر از راه های دیگر در کشورهای اروپایی مستقر شود.

البته برای دریافت پیشنهاد کاری باید منتظر تماس باشید. در واقع فرآیند دریافت پیشنهاد شغلی از متقاضی شروع می شود. به عنوان اولین گام، یک آگهی استخدام در کشور اول به مدت شش ماه منتشر می شود. اگر در مدت زمان مشخص شده نیروی کار واجد شرایط و با تجربه یافت نشد، شرکت اروپایی باید آگهی استخدام خود را به مدت شش ماه در سراسر اتحادیه اروپا توزیع کند. به این ترتیب، در صورت یافتن مجدد نیروی کار ایده آل در این مدت، امکان اخذ نیروی کار از خارج از اتحادیه اروپا تضمین می شود.

متقاضیان باید هر سایت شغلی را به صورت جداگانه بررسی کنند. زمینه کار مستمری که واجد شرایط آن است را مشخص و رزومه را به شرکت مربوطه ارسال کند. مهم است بدانید که شرکت ها انجام بازرسی ها و ارزیابی های دوره ای. و در صورتی که متقاضی دارای شرایط خوب و مناسب باشد او ممکن است یک پیشنهاد شغلی دریافت کند. کشورهایی مانند آلمان و کانادا در بین متقاضیان ویزای کار بسیار محبوب هستند.

چگونه پیشنهاد شغلی دریافت کنم؟

سختگیری اداره مهاجرت در انجام این رویه به این دلیل است که کارفرمایان کارگران خارجی را صرفا برای کمک به متقاضیان در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت دائم استخدام نمی کنند.

کارفرمایان موقعیت های شغلی مورد نظر خود را با جزئیات کامل از جمله شرح وظایف شغلی، تعداد ساعات کار، حقوق و غیره در پورتال های شغلی معتبر خارجی تبلیغ می کنند.

پس از توافق اولیه با کارفرما برای به دست آوردن موقعیت شغلی برای دریافت ویزا، متقاضی باید واجد شرایط اداره کار باشد که شامل چندین مرحله از جمله ارائه مدارکی است که توسط کارفرما به مدت شش ماه منتشر شده و موفق به دریافت آن می شود. یک شغل از او در دستیاران قرار نگرفت.

تقریباً شش ماه طول می کشد تا صحت پیشنهاد کارفرما تأیید شود. تا آن زمان متقاضی باید مدارک ویزا و مدارک زبان را با نمره مورد نظر تکمیل کند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار

نامه کار از کارفرمای خارجی

قرارداد کار با کارفرما منعقد می شود

اصل و ترجمه مدارک و گواهینامه های تحصیلی

گواهی پیشینه بد

تکمیل فرم ویزا

گذرنامه با تاریخ انقضا حداقل یک سال

کپی نامه ارزیابی تاثیر بازار کار (نامه کارفرما مبنی بر تعهد آنها به اداره کار در خصوص اهمیت و تاثیر مثبت اشتغال متقاضی)

فرصت های شغلی

مردم اغلب با شنیدن روند دشوار یافتن شغل برای مهاجرت به اروپا ناامید می شوند. بنابراین با توجه به رویه های سختگیرانه در اروپا، شانس اخذ ویزا از این طریق کم است.

اما باید توجه داشت که نسبت به سایر روش ها مزایای زیادی دارد. افرادی که پیشنهاد شغلی دریافت کرده اند می توانند خیلی سریع از مزایای اقامت در کشورهای اروپایی و همچنین حقوق شهروندی خود بهره مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد