اخبار تاپ

خبرهای نو

اخبار تاپ

خبرهای نو

در مورد پمپ های قرمز، پمپ های الکتریکی بیشتر بخوانید


پمپ کف برقی لباس یکی از با کیفیت ترین محصولات ایران می باشد. این مدل از پمپ کف در دو نوع ساده و شناور بنا به درخواست مشتری عرضه می شود.

پمپ های کف را می توان در دو نوع دوجداره یا تک جداره خریداری کرد. بدنه کف پخش کن ها تمام استیل است و برای افزایش طول عمر کف پاش ها از بوش های ضد سایش استفاده می شود. در این مقاله بیشتر در مورد این مدل کفپوش صحبت خواهیم کرد.

مشترک با پمپ کف الکتریکی

پمپ زمینی ساخت پمپ راد یکی از بهترین محصولات موجود در بازار می باشد. پمپ کف برای حمل آب شیرین مناسب است. بدنه، شفت و درب این محصول از فولاد ضد زنگ می باشد. به همین دلیل، میله پمپ کف در هنگام قرار گرفتن در معرض آب خوردگی نمی کند.

این پمپ یکی از بهترین محصولات برای انتقال آب شرب می باشد. محفظه مکانیکی این پمپ جدا از محفظه موتور می باشد. محفظه آب بندی نیز برای جمع آوری روغن داخل و در نتیجه افزایش عمر پمپ طراحی شده است.

مشخصات فنی پمپ کف

راد پمپ یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده انواع پمپ در ایران می باشد. محصولات این شرکت شامل انواع پمپ شناور، پمپ شناور، پمپ آب خانگی و لاینر باریک تنه می باشد.

این شرکت توانسته با استفاده از تکنولوژی روز محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کند. محصولات این شرکت تا سی درصد کمتر برق مصرف می کنند.

مصرف انرژی کم

پمپ های استخر قرمز دارای پروانه های متعدد برای کاهش مصرف انرژی هستند این پمپ در دو نوع دوجداره یا تک جداره قابل سفارش است همچنین پمپ های کف در اندازه های مختلف 3 اینچ، 2 اینچ و 4.1 اینچ تولید می شوند.

با توجه به اندازه های مختلف، قدرت پمپ متفاوت است. تمامی پمپ های تولید شده دارای الکتروموتور تک فاز با سیم پیچی مسی می باشند. این ویژگی به پمپ کمک می کند تا توان مصرفی کم اما راندمان بالایی داشته باشد. https://www.irannaz.com/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81-%DA%A9%D8%B4.html
 
طراحی استاندارد

استاتور و روتور میله از ابریشم مرغوب ساخته شده است. طراح پمپ سعی کرده بیشتر قطعات داخلی و خارجی آن را مطابق با اصول استانداردهای جهانی بسازد. بنابراین، عرض بدنه پوشک های استاندارد حدود 178 میلی متر است، در حالی که بدنه شناور یا باریک آن نیز 137 میلی متر عرض دارد.

پمپ کف میله ای در دو مدل بدون شناور و با شناور در بازار موجود می باشد. هر دو مدل دارای صفحه نمایش پلاستیکی در سمت مکش هستند. این فیلتر به جلوگیری از ورود ذرات جامد به پمپ کمک می کند.

مدل های تک جداره دارای خروجی از پهلو و مدل های دو جداره دارای خروجی از بالا می باشند. هر دو مدل تک جداره و دو جداره دارای موتور الکتریکی آب خنک هستند.

تنها تفاوت این دو مدل کانال داخلی است که در مدل دوجداره برای حمل آب مصرفی در نظر گرفته شده است.

این ویژگی باعث می شود پمپ های دو جداره بهتر از مدل های خنک شونده تک جداره باشند. به یاد داشته باشید که وقتی سطح آب پایین است، موتور الکتریکی نیمی از پمپ را در آب نگه می دارد تا آسیبی نبیند.

کف راد بخر

شرکت بازرگانی آب نیرو انواع پایین پمپ ها را به مشتریان ارائه می دهد. می توانید ویژگی محصول مورد نظر خود را در وب سایت این مجموعه به آدرس http://abniro.com/ مطالعه کنید.

پس از بررسی امکانات، مشتریان می توانند به صورت فوری و آنلاین انواع محصولات صنعتی را از گروه بازرگانی آب نیرو خریداری کنند. این مجموعه برای ارائه انواع خدمات به مشتریان آماده شده است.

خریداران می توانند فرم مشاوره پیش از خرید را انتخاب و با کمک مشاوران این مجموعه اقدام به راه اندازی کنند.

بوش ضد سایش، بدنه تمام استیل، محفظه پمپ، بالانس بالا، قطر کم، مصرف انرژی کم و راندمان بالا از مزایای پمپ های کف قرمز است.

تمامی این ویژگی ها این پمپ را به یکی از پرفروش ترین محصولات بازار تبدیل کرده است. پمپ های کف را می توان به صورت تک فاز با قدرت 1 تا 3 اسب بخار خریداری کرد.

این پمپ ها در دو مدل 2AS و 2vs در بازار موجود می باشند. این مدل پمپ را می توان برای مصارف نیمه صنعتی، استخر، کشاورزی، ساخت و ساز و ... مناسب دانست.

آخرین کلمه

پمپ های کف یکی از پرکاربردترین محصولات در زمینه های مختلف می باشد. از این نوع پمپ ها می توان برای مصارف مختلفی مانند کشاورزی، انتقال آب از چاه ها، انتقال انواع آب در صنایع استفاده کرد.

پمپ کف با میله در حال حاضر یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران می باشد. پمپ های کف این برند در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز خود انواع پمپ های کف را بررسی و خریداری کنید.

اگر می خواهید پمپ سامپ ارزان قیمت بخرید، می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این مجموعه به شما امکان می دهد مشخصات پمپ را به صورت آنلاین بررسی کنید. به این ترتیب با مشاهده مشخصات محصولات مختلف می توانید نوع مورد نظر خود را خریداری کنید.

بازرگانی آب نیرو محصولات خود را با تخفیف مناسب و موجودی معقول به مشتریان عرضه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد